Eines de gestió i documentació de suport
Proposta de conveni / contracte per prestació de serveis
Per iniciar el tràmit de signatura d'un conveni o contracte amb empreses, institucions o persones físiques, el professor/a investigador/a responsable del projecte ha d'emplenar el formulari de proposta indicat a sota.
Una vegada emplenat, envieu-lo juntament amb el conveni/contracte al Suport a l'R+D+i.
Formulari de proposta de conveni / contracte
Models de conveni / contracte per prestació de serveis
Model de contracte en castellà
Proposta de servei
Full d'encàrrec de servei: Quan un professor hagi de realitzar un servei a empreses, institucions o persones s'ha de signar un full d'encàrrec de servei per part del client i del professor responsable, on queda reflectit el compromís de les dues parts de realitzar el servei i de satisfer l'import del servei. Aquest document es recomana per serveis d'import inferior a 3.000,00€. Per imports superiors, cal signar un conveni / contracte.
Albarà de cobrament
Albarà de cobrament: Document per sol·licitar l'emissió d'una factura externa a càrrec d'un conveni o servei.
Albarà cobrament / Albarà cobrament
Retribucions
(Tingueu en compte que en els costos totals de les taules retributibes no estan incloses les despeses d'indemnització del contracte)
- Costos de personal PTGAS laboral 2024: Document de costos orientatius de la contractació de personal laboral a càrrec de projectes per a contractes d'obra i servei de duració determinada.
- Costos de personal docent i investigador 2024 funcionari: Document de costos orientatius de personal docent i investigador funcionari
- Costos de personal docent i investigador 2024 laboral: Document de costos orientatius de personal docent i investigador laboral
Sol·licitud de convocatòria de contractació
Per tal de poder tramitar una sol·licitud de convocatòria per una contractació d'obra i servei a càrrec d'un projecte gestionat pel Suport a l'R+D+i, el professor responsable haurà d'omplir la sol·licitud de convocatòria corresponent i enviar-la al Suport a l'R+D+i. Tipologies de contractes:
- PTGAS LABORAL
- PDI - INVESTIGADOR EN FORMACIÓ
- PDI - INVESTIGADOR POSTDOCTORAL
- Sol·licitud contractació PDI Investigador Postdoctoral Indefinit
- Sol·licitud contractació PDI Investigador Postdoctoral Accés al Sistema
- Sol·licitud contractació PDI Investigador Postdoctoral Durada Determinada (Fons Next Generation i PRTR)
- Sol·licitud contractació PDI Investigador Postdoctoral (Projecte B)
- PDI - INVESTIGADOR ORDINARI
Aquestes convocatòries les podeu trobar publicades a:
- PAS LABORAL Concursos Pas e-tauler
- PDI IF Convocatòries Predoctorals e-tauler
- PDI POSTDOC/ INV. ORDINARI Convocatòries Postdoctorals e-tauler
La gestió de beques de col·laboració amb càrrec a projectes del Suport a l'R+D+i s'ha de fer a través de l’aplicatiu GREC: Gestió dels becaris de projectes:
La informació sobre la documentació i procediment de les credencials de becari amb càrrec a projectes del Suport a l'R+D+i la podeu trobar en l'enllaç següent: documentació i procediment
- Circular 5/2011: Circular de gerència 5/2011 referent a la cotització de la seguretat social dels becaris
- Model de comunicació IRPF: Documentació de la situació personal a efectes de l'Impost sobre la Renda de les Persones Físiques.
- Model TA.1 alta SS: Model de sol·licitud d'afiliació a la Seguretat Social; també telemàticament: enllaç
- Consulta Beques publicades
- Consulta Nòmines
DIRECTORI COMÚ D’UNITATS ORGÀNIQUES I OFICINES (DIR3)
Codis DIR3 per la facturació electrònica corresponent als centres gestors de la UdL: Directori comú d'unitats orgàniques i oficines (DIR3)
ENCÀRREC DE COL·LABORACIÓ
Únicament per col·laboracions docents: PDF
FORMULARI DE TRACTAMENT DE DADES PERSONALS
Model declaració de tractament de dades + annex Mesures de seguretat bàsiques en el desenvolupament d'un projecte de recerca: PDF
Enregistrament sessió de tractament de dades en activitats de recerca 21/10/2021
FULL DE DADES FISCALS I BANCÀRIES
Per donar d’alta nous perceptors, o bé, per modificar les dades ja existents: PDF
REASIGNACIÓ DE CRÈDITS
Reassignació de crèdit (RC). Document per sol·licitar la reassignació de crèdits
RELACIÓ DE VIATGE
Document per desglossar varis viatges d'un mateix projecte (convenis, serveis, cursos...). No projectes nacionals.
PDF (professor/a) | PDF (estudiant)
SOL·LICITUD D'AVANÇAMENT DE FONS
Petició de crèdit: Quan la situació financera ho permeti, a criteri de gerència i de la direcció del Suport a l'R+D+i, els professors reponsables dels projectes podran sol·licitar un crèdit per afrontar la carència de liquidesa. El procediment serà aprovat pel Vicerector de Recerca i Innovació.
Aixecament de retenció del pressupost inicial
SOL·LICITUD DE FACTURA INTERNA
Sol·licitud d'emissió de factura interna
FITXA INVENTARIABLE
ALTRES EINES
Codis Unesco: Classificació científica, proposada per la UNESCO, anomenada Nomenclatura Internacional Normalitzada.
Codis CNAE: Classificació nacional d'activitats econòmiques